Regulamin sklepu internetowego Vosell

§1 Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy Vosell, działający pod adresem www.vosell.pl, prowadzony jest przez:
    • Wiktorie Szymańska, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Vosell, wpisaną do CEIDG, NIP: 6912589497, REGON: 542758007.
    • Adres siedziby: Ul. Henryka Jordana 13/2 Legnica.
    • Adres e-mail: kontakt@vosell.pl]
  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień, płatności, dostaw, zwrotów oraz reklamacji.

§2 Składanie zamówień

  1. Klient składa zamówienie za pośrednictwem strony internetowej www.vosell.pl.
  2. Warunkiem złożenia zamówienia jest podanie prawdziwych danych osobowych i kontaktowych.
  3. Zawarcie umowy sprzedaży następuje w momencie potwierdzenia zamówienia przez Sklep.

§3 Płatności

  1. Klient ma do wyboru następujące metody płatności:
    • Przelewy24,
    • BLIK,
    • karta płatnicza,
    • PayPal.
  2. Płatność musi zostać dokonana w chwili składania zamówienia (przedpłata).

§4 Dostawa

  1. Dostawa realizowana jest na terenie Polski.
  2. Klient ma do wyboru:
    • Paczkomaty InPost,
    • Kurier InPost,
  1. Koszty dostawy wskazywane są podczas składania zamówienia.

§5 Odstąpienie od umowy (zwroty)

  1. Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.
  2. Aby dokonać zwrotu, należy poinformować Sklep mailowo (kontakt@vosell.pl) i odesłać produkt na adres: Ul. Henryka Jordana 13/2 Legnica.
  3. Produkt musi być nowy, czysty, bez śladów użytkowania, z kompletem metek.
  4. Koszt odesłania produktu ponosi Klient. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
  5. Sklep zwraca Klientowi cenę produktu oraz koszt najtańszej dostępnej formy dostawy, wybranej przy zakupie. Zwrot następuje w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu.

§6 Reklamacje

  1. W przypadku wad towaru lub niezgodności z zamówieniem, Klient ma prawo złożyć reklamację.
  2. Reklamację należy zgłosić mailowo i odesłać produkt na adres: Ul. Henryka Jordana 13/2 Legnica .
  3. Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i poinformuje Klienta o decyzji.
  4. W przypadku uznania reklamacji Sklep zwraca koszty wysyłki poniesione przez Klienta.

§7 Dane osobowe

  1. Dane osobowe Klientów są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówień.
  2. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce prywatności dostępnej na stronie Sklepu.

§8 Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
  2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.